Nalgún momento do confinamento, persoal sanitario, policías e traballadorxs de supermercados pediron menos aplausos e máis empatía, ante algunha conduta puntual de rexeitamento ante ese persoal ao que a maioría agradeciamos a súa labor.
A empatía é a capacidade que nos permite observar o que outra persoa sente; poñernos nos seus zapatos.
Implica ser receptivo ante as emocións das persoas que nos rodean e ter a capacidade de identificalas a través dos xestos e palabras; implica comprender o que outra persoa sente e apreciar a situación sen xulgar ao implicado/a. E vai máis alá, xa que conleva a propia sensibilidade en relación con esas emocións.
Imaxe da empatía do libro Amar da editorial Palabras Aladas ao tedes acceso nesta ligazón.
Neste enlace tedes propostas de actividades sobre a lámina e aquí as solucións.
Pero, por que queremos nenos e nenas empáticxs?
Se os nenos e as nenas son empáticxs, convertiranse en adultos empáticos, que é o que necesitamos, persoas que se poidan poñer no lugar doutra, sentir o que senten e querer axudar.
A nivel escolar, a empatía favorece a convivencia e é básica na prevención do acoso escolar.
Como podemos fomentar a empatía?
- Dando exemplo.
- Escoitando; dando importancia ao que contan.
- Prestando atención aos seus sentimentos sen xulgalos.
- Aceptando que cada persoa ten as súas propias emociòns e sentimentos.
- Expresando os propios sentimentos.
- Atendendo as súas emocións.
- Falando e comentando situacións que vemos, lemos, escoitamos... aproventándoas para fomentar a empatía.
No seguinte libro recóllense ideas e propostas para traballar a empatía na corentena, xa relaxada, e en calquera momento.
Coma sempre, os contos sempre son un moi bo recurso para reflexionar e, neste caso, sobre a empatía.
Para os/as maiores podedes descargar o libro "La lección de August" en pdf.
No seguinte vídeo dannos uns recursos para favorecer o desenvolvemento da empatía.
Continuemos potenciando a empatía sempre, tamén na desescalada.
#sentidiño
Ningún comentario:
Publicar un comentario